tisdag 6 april 2010

Fashion

 .
Såg på tv reklam nyss att Bubbleroom har en massa klänningar varje dag.
Behöver ju en röd klänning till då jag är tärna på bröllops firandet i sommar.
Fann inte vad jag sökte, men fann lite annat snyggt!




Toppen till höger, fanns dessvärre inte i min storlek, utan bara i stora storlekar.
Så antar att de mindre varit väldigt populära snabbt.
Försöker hitta en jacka att ha nu på våren också... 
Gärna en lång, för det är ju inte så jättevarmt ännu och 
med hund kan man vara ute och bli frusen snabbare.
 
Den svarta långa jackan jag har idag, har hunnit bli "sladdrig" och ful
Vill gärna att den ska vara figursydd, för man ser så stor ut annars..
Fann den nedan, men den är inte så självklar ändå... Verkar dessutom kall.
 
 

Nåja...  får söka vidare och se vad jag hittar isåfall.

3 kommentarer:

Tiggir sa...

Snyg jacka!!

Tiggir sa...

Snyg jacka!!

Tiggir sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.