söndag 11 april 2010

Ett päron till farsa, ost-crisp, tvättstuga och pyssel i köket...




Lång titel, men Ja det sysslar jag med nu.
Wilmer har känt urin doft på mitt sovtäcke, från annan händelse,
så nu markerade han på det idag, trots att det är väl tvättat.
Var orolig för att det skulle upprepa sig..

När jag bodde i Haga så hade jag ett täcke som det blev urin på
och Wilmer markerade på det täcket även om det tvättades mkt noga
och väldigt många ggr i maskin, innan jag la fram det.
Markerade bara på det täcket.

Jag tröttnade på att få vara uppe hela natten för jag inte hade sovplats,
samt att maskiner rullade på och tjockmadrassen var blöt,
så jag bytte täcke till ett duntäcke mitt på sommaren.
Då upphörde kissandet Genast!

Någon månad senare, så tänkte jag att kissandet är ju borta nu,
så om jag tvättar mig vanliga täcke ett par ggr till
och så kan jag ju använda det igen.
Varmt med duntäcke på sommaren... Så det gjorde jag.
Men samma sen kväll som jag bäddade i just Det täcket,
så kissade han på nytt på just Det täcket!
Så var ju bara fortsätta att använda duntäcket!

Det täcket Wilmer ständigt markerade på,
kunde Aldrig användas mer, så det är "gäst-täcke" bara.
Men nu har han börjat igen på det täcke jag använder Nu,

 för han känner doft från annat djurs urin.
Tror jag måste köpa nytt täcke dessvärre.



Tjockmadrass måste torka fort mot element



Får inte bli som i Haga att han markerade för han kände doft.
En gång markerat täcke, blev ju ett ständigt markerings objekt.



Ska snart ner i tvättstugan och kolla om maskinerna är klara...
Sen ska jag starta maskinerna på Nytt.
Urin doft är så himla svårt att bli av med....
Vet inte vad jag ska göra för att få slippa detta varje natt, igen.

Hade i det NYA påslakanset'et nu med.. 
som jag fick av syrran som födelsedagspresent i jul.
Vill inte att han ska markera varje gång det läggs i sängen heller...
Crap....




Nåja, får se till att tvätta hela natten och lägga mig på morgon,
som vanligt.. brukar ta ett par timmar.
Trööööööööttttt

Baka kanske?? Orka....
Men vid 2.20 så börjar två hyfsade filmer...
Exorsisten: Begynnelsen och G - som i gemenskap

1 kommentar:

Tiggir sa...

Fy vad jobbigt..När jag fick smset ut av dig i igår kväll vart jag bara ''Tycker så synd om dig'' Hoppas att du fick sova sen!!
Bamse kram