torsdag 29 april 2010

Dagsutflykt

Kom precis hem från att ha gjort ärenden.
I samma veva som jag tänkte fråga Maria om hon vill följa med till Ingelsta,
så ställde Hon frågan om jag vill ta promenad.
Min fråga handlade om promenad så vi begav oss strax efter 16 tiden typ. 16.30 kanske.
 
Jag tog med Wilmer så att han fick promenad och bad Maria ha med sig sin cykel.
Den har lite bättre pack-möjligheter, plus att min står så dumt nere i källarn.

Vi gick till först Grizzly, för jag behövde kattmat och hundmat.
Wilmer hängde så klart med in på zoo.
Sen blev det en dricka på Willys, som ligger intill, så man hade som "färd-dryck".
Därefter var nu bara systemet kvar och det ligger inte långt bort ifrån där vi var.
Sen promenerade vi hemåt och Wilmer kände att det var en redig promenad,
och blev både trött och törstig, men nöjd med dagen så klart också!


Tack gumz, för att du hängde med!
Så mkt trevligare att ha sällskap, för då blir det mer utflykt, än syssla.

1 kommentar:

Lilliss sa...

tack själv för sällskapet!

instämmer...mycket roligare att fixa såna ärenden tillsammans med någon!
jag hänger så gärna på!

kramar