onsdag 21 april 2010

Behöver vakna till

.
Gick upp för en timma sen, 1½ kanske förresten...
Det är snöblandat ute, precis som utlovat. Kommer lite till sent i kväll enligt planering.
Men ikväll är det agility kurs nr 2 och då skulle det vara uppehåll!

Nu sitter jag med nybryggt kaffe. Behöver verkligen det!
La mig hyffsat tidigt men låg och halvsov till kanske 1-2, då jag somnade helt.
Sen sov jag ostört till tidningen kom. 
Har inte fått den på evigheter, men kommer ju gratis ibland.
Sen tidningen kom vid 5-5.30, så har jag sovit halvdant och det känns.

Ska sitta nu i lugn och ro med mitt kaffe, innan jag kliver in i duschen.
Lika bra att ha duschat i god tid.. 
Känns som jag inte sovit på en vecka.... känner mig inte utsövd.
Men att dömma av andra dagar som man gått upp tidigt, så har jag väl sovit bra.

Tänkte ha kamera med mig varje agility kurs. 
Får se hur pass ofta man får till ett kort, men jag och Nettan 
kanske på nått sätt gör upp att turas om eller så... nåja, det ser vi. 
Vore kul att ha minnen hur som.

1 kommentar:

Purple Kitten sa...

Vore kul o ha lite bilder på gumman nu när vi fick rätt mkt sist på W :) Vi får väl turas om helt enkelt ;)