torsdag 15 april 2010

B4 Bedtime

 .
Har precis vart ute med Wilmer för sista rundan idag...
Har väl varit ute 30 minuter kanske, för jag borstade Wilmer ute,
men är jag kommer in så var plastskyddet på min furminator borta.
Ett skydd som gör att man inte skär sig.
Så fick gå ut igen för att leta noga på den sträckan jag gått.
Gick fram och tillbaka mkt sakta, typ 3 ggr, men såg aldrig nått litet plastskydd....
Men efter många om och men och stilla letande igenom varje meter, så fann jag det!
Ville inte ge mig och det var ju skönt att jag fann det!
 
 
Innan jag gick ut med Wilmer så diskade jag upp det sista så det är tomt i hon.
Tog en liten bit av kladdkakan också, en liten bit av vardera form, för att se skillnad.
Dom har ju inte varit helt lika mkt fyllda och då tog jag den med lägst nivå, på typ 16 min
och den med djupare nivå av smet, på typ 17-18 minuter.
Men den på 16 minuter kändes rätt skön i kladdet, så den var rätt bra!




Riktigt bra blev kladdkakan denna gången måste jag säga!
Gott att det var en touch av kaffe i också. 
Inget man egentligen känner av, men godare ändå. Blir "mörkare" i smaken kanske.




Nåja, nu blev ju rastningen lite längre, men Wilmer är borstad om inte annat...
Ska lägga mig nu faktiskt, för imorn KAN kanske hantverkare komma igen
och jag behöver sova ut innan jag orkar en till dag med för lite sömn.

Natti för idag, kära läsare!

3 kommentarer:

Purple Kitten sa...

Ooh det blir tidig kväll för din del alltså ;) Typ första ggn ;) haha. Natti!

Josefina sa...

Nej nej, det är vanligare än du tror att ja e i säng tidigt :)

Lilliss sa...

sov gott gumman!

kram