måndag 12 april 2010

Anxiety to Tears

Kan nu ärligt tala om att jag är så trött nu att jag gråter!


Kom ju hem från Maria förut....
Tog en promenad med Wilmer och var inne efter 23.
 
Har nu pysslat med kaklet i köket och Wilmer har gått runt och grejat.
Ätit lite på ett kyckling lår han fick av mig igår, osv..
Sa till honom i soffan nu vid 1, att om du behöver kissa så säger du till vet du.
Han säger ALLTID till när han behöver gå ut! 
 Han var på glatt och bra humör också för den delen.... 
 
Men jag nämnde det ändå att han får säga till.. Han förstår mig precis.
Med tanke på att jag nu använder det påslakanet som han kissade på igår, innan läggdags, 
så trots att det är tvättat två ggr i rad, första gången på 60 grader 
och andra gången på 90, så känner ju hundar doften av urin IALLAFALL.
Därför "poppade" jag fram frågan till honom.
 Går sen direkt in i sovrummet för att titta och känna......
......Det är blött.................




Jag fick Ärligt talat ångest och tårar denna gång!!!!!
Det kanske kommer hantverkare tidigt, kanske dom kommer på eftermiddagen,
eller så kommer dom kanske på tisdag.... vem vet...
Tänkte gå upp TIDIGT och med tanke på att jag inte fått sova i natt alls,
utan bara några timmar på morgon, så vill jag sova tidigt så jag nu orkar upp.
Men nu får jag inte sova denna jävla natten HELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kan lova att om nån vart nära nu så hade den fått se humör som den aldrig hade glömt!!
Är så förbannad just nu att jag Hatar alla!!!!!
Täcket han pissa på igår, är i badrummet än och har hängt på tork,
men jag använde samma påslakan som han pissa på igår.....
Det påslakanet jag fick av syrran i julas! Kan jag nu aldrig använda det mer?????
Ska han pissa varje JÄVLA gång på det nu då!!!!!

Nu kan jag också ärligt meddela att han markerat ett täcke Till!!!!!
Enda täcket jag inte fått markering på är duntäcket och skulle nått hända det 
så är det egentligen bara kasta.
Men de påslakan som drabbas idag och de täcken som drabbas, är egentligen bara kasta med.
FAN I HELVETE OCKSÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!

Allt bara för en olycka hände i annat tillfälle, så börjar han markera!!
Är så arg just nu och samtidigt sån ångest att jag gråter,
men hjärtat pumpar så jag får ingen luft alls.....

Jag har tatt min medicin också, så kommer göra mig trött rätt snart...
Dessvärre så får jag INTE lägga mig...
Har ingen torr säng för det JÄVLA första!! Tjuvtvättar för det andra!!

Nu är den förbannade Haga cirkeln påstartad igen!!!!
Har en olycka av nått djur hänt inne = Kasta rubbet och köp bara Nytt!
Följdfrågan är "för vilka jävla pengar dååååå"
 
 
 
 
 
Natt 2 utan sömn, utan säng 
och jag dödar nån snart vill jag fucking lova!!!!!!!!
Jävla kul när medicinen snart verkar som sömn medel......

Varför tvätta just Nu undra väl vissa idioter....
Jo för doften sätter ju grövre om man inte tar direkt.
Att lägga i ett jävla badkar funkar ju inte!
Så får tvätta ett par ggr, när olyckan är färsk, 
men likt förbannat känner djuren helvetena!!!!



Tar så stor plats att det inte blir tillräckligt rent överallt.... = tvättas mååånga ggr



Min hund kissar ALDRIG inne!!!
Enda gången är om det luktar urin på nått som sagt.....
Men detta har fan inte hänt sen han var yngre! 
HELVETES JÄVLA FITT HELVETEEEEEE!!!!!!!!
 
Då pissade han BARA på det som förut var pissat på...
INGET annat...
Så svaret är att ta bort allt som en gång är pissat på,
oavsett hur många tusen ggr det är tvättat i maskin!!!
 
Det, eller att aldrig nånsin få sova igen............
för man ska hålla på så här hela jävla fitt nätterna!!!!

4 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

men varför gör han så, det måste ju vara nåt,
kram

Nettan sa...

Urs vad jobbigt att inte kunna sova inatt heller =/

Lilliss sa...

fy vad jobbigt!
men varför gör han på det visset?
om du vill ha så kan du få ett extra täcke av mig jag har tre st som bara ligger!


kramar om!

Josefina sa...

Det står i inlägget..
Han markerar för att han känner tidigare kisslukt..

Två täcken och det påslakanet ja fick av syrran i jul, är "markerade nu" och kommer inte kunna användas igen... han känner dofterna trots noga tvättar. Fan


Maria: Tack gumman, va snällt! :))


Kramiz