måndag 8 mars 2010

Veckans avslut...

.

Vid 18, kom jag ut från att ha tagit mig ett långt,
varmt och underbart bad!
Behövde verkligen rå om mig lite och det var skönt!




Gjorde mig i ordning och frågade även Maria
om hon kände för en långpromenad med mig och Wilmer.
Jag tänkte handla lite och behöver någon som håller Wilmer.
Hade kunnat ge mig ut utan hund, men han behövde promenaden.
Hon ville så klart med och vi var iväg vid 19.
Tar ju sin tid att gå mot Maxi, men det var en skön promenad.

Jag fick ihop två kassar och eftersom dom vägde lite,
så turades vi om att bära kassar och den andra tar Wilmer alltså.
Som tack så hade jag köpt en dubbel daim att dela på,
samt en dubbel pigall att dela på.
Men bortsett från det så hade jag också köpt en loka och en ramlösa.
Kan vara bra om man ska gå långt och bära dessutom.



Väl hemma, så gjorde jag varm choklad!
Men vi åt också crisp med ost på, Mmmm
Tack gumman för sällskap, bär-hjälp och allt!








Nu ser jag på Lisa Williams på kanal 4+
Hon är ett suvuränt medium och är mest träffsäker av de jag sett.

På tal om det.... Hade en känsla hela vägen hem från Maxi,
att någon sprallig följde efter oss hem.
Var en så stark känsla, men var aldrig nån där.
Nå ja.. Ska se klart på detta och sen lägga mig.

1 kommentar:

Lilliss sa...

du förtjänar att rå om dig själv!

tack själv för den varma chokladen och lokan...det var skönt att gå på promenaden, var ett tag sen jag gick så långt!


kram om