tisdag 9 mars 2010

This week?

.
Jag har satt Wilmer i en uppgift att lösa
så nu passar jag på att få lite i magen...
Har på Cityakuten, vilket jag aldrig ser.
Gilla detta uppträdandet som kom nyss. Han sjöng låten bra.






Hur ser denna veckan ut då?
 
 
Jo idag är det ju tisdag och rätt så lugnt...
Imorn tvättar jag och det behövs verkligen.
På torsdag har jag möte....
Fredag ska jag se Let's Dance och lördag är det ju final 
på Melodifestivalen, vilket jag inte vill missa.

För övrigt kanske diska, städa och lite sånt allmänt...
Behöver pyssla lite hemma också faktiskt.
Så snart jag kom hem från Lidköping,
så dröjde det ju inte länge förän annat i vardagen (så att säga)
kom att Ta All kraft ifrån mig... Så inget orkat göra i stort sett.
 
Nåja, nu ska jag äta vidare...

Inga kommentarer: