söndag 28 mars 2010

Reprisen

.




 
Tittar på reprisen av "Körslaget" som jag ju inte kunde se igår.
Måste säga att Picaso's kör är ju riktigt bra!
Dom har extremt bra låtval och dom kan prestera till max!
Det är faktiskt min favoritkör att gå till sång och uppträdanden.
 
 
 
 
 

 
Lidköping 


 
Lidköping är ju min hemstad och är en liten höla,
så klart jag hejjar på Sundblad.
Men Picaso's kör var kanon förra veckan och även denna veckan!

Kul att se bilder från gamle "Lischöping" i inslaget..
Jag flyttade ju från Lidköping för 2 år sen.
Kände mig instängd och sen så kände jag att folk inte tänkte som jag..
Kan man ju i det stora hela säga.

Men jag är född och uppväxt där,
en liten stad där alla känner alla, 
så det är klart att det är skitsköj att vi är med! 
 
Förra veckan var jag lite osäker på om dom själva,
som Körledare väljer sina låtar och nu vet jag att det Gör dom.
Det är mer in på tävlingen som dom blev utdelad.

Inga kommentarer: