onsdag 10 mars 2010

Pauz från pysslandet

 
Har nu hämtat upp tvätten och hängt på tork.
Kastade även 4 hotpants, som blivit gamla, slitna
och jag har dessutom gått upp en storlek i vikt sen dom köptes.
Ska kasta 2 eller 3 bh:ar också, 
men håller på att inhandla sånt lite smått.
Får byta ut lite pö om pö typ..

För en kort stund sen, innan tvätten, så gick Maria hem.
Hon bjöd över mig på mat förut och kaffe på det.
Sen hängde hon med mig hem.
Jag trodde det var "Daiting in the dark" på 5an idag,
men tog visst fel på dag, så vi såg 
"Sex and the city" -filmen på canal+ istället.




Ska rätt så snart lägga mig, för jag har möte imorn.
Behöver få kaffe i mig innan dess och gärna duscha, tack!
Rasta Wilmer innan också.
Sen tänkte jag fortsätta att greja här hemma imorn.



Tack gumman för idag!
Var på dåligt humör innan, men det försvann när jag var med dig!
Va sööööt!

1 kommentar:

Lilliss sa...

tack själv för sällskapet!
alltid lika roligt......


mega kram