söndag 28 mars 2010

Egen tid

Fram med kakao, här ska bli varm choklad!
Kakao är nyttigt dessutom! Sen tycker jag o'boy blir så sött..
Vilket inte är nyttigt på nått sätt.
Jag har vitlöksbröd i ugnen, för här ska mysas.
Tog hand om disk förut. Inte allt men nästan.
Resterande vill jag gärna ha i blöt lite innan.
Allt hade inte fått plats i diskhon, så därför fick jag ta i två omgångar.

Därefter tog jag mig ett långt, hett bad!
Masserade in TREsemmé schampot länge och provade 
även inpackningen nu för första gången.
På med lite ögon kräm då var klivit upp och det känns faktiskt Bra!
Tycker att ögonen får vila och andas på ett skönt sätt!
 
Den ska ju reducera eller lindra mörka ringar under ögat...
Mörka ringarna kommer ju utan att blodkärl spruckit...
Sånt kan hända om man inte sover bra tex.
Om den tunna huden under ögonen får den fukt som behövs,
så mår kärlen bättre lixom, och vad jag läst 
så ska denna krämen dessutom fungera och har nöjda köpare!

Nä nu ska jag ta varm choklad med vitlöksbröd!

2 kommentarer:

Nettan sa...

Det är alltid mysigt att ta en dag då och då och bara pampa om sig själv! Jag ska nog ta ett bad ikväll ja me! ;) Tack för tipset ;) hehe

Hemmet Är Min Borg sa...

söndagsmys är inte heller fel :)
kraam