fredag 12 mars 2010

"Let's Dance"

 .

Ikväll ser jag på tv underhållning, så klart..
Men små pysslar lite med annat också.
Jag sitter ensam och myser lite, behövde nog det faktiskt..




Här är lite av pysslet jag gjort ikväll..
Satt upp denna förvaring på väggen i min walk-in-closet.






Let's Dance
Wow! Vad glad jag blev då Mattias och Cecilia
dansade sin bugg, kvällens dans nr 2.
 
 
 
Dom körde en 60-tals rock'n roll bugg, and i DOOOO like!
Frågan är om Mattias står mot min favorit Claudia.....?





 
Claudia och Tobias salsa förut var ju kanon!
Hennes bugg var också bra tycker jag, i like!
Hade velat ha lite mer koreografi och liiiite snabbare låt bara.


Jag hoppas lite att Molly åker ut ikväll. Fast......
Willy är ju sämst om man ska se, men han är underhållning.
Han är en frisk fläkt med humor!
Nåja, vi får se efter "Solsidan", som också är bra humor!



Börja dansa??
"Ante" som jag var huvudroll tillsammans med i raggar reklamen,
han ville ju dansa jitterbugg eller lindy hop med mig.
Han frågade om jag ville bli hans danspartner.
Vi båda kunde dansa rock'n roll, så han ville gå vidare till nått större.
Ibland önskar jag att det blivit... Men över Än är det ju inte.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

jag tror du behöver vara lite själv ibland och pyssla lite ,så fint du har gjort me,
kram