torsdag 11 mars 2010

Kom inte iväg...


Borde varit på möte nu... började kl 13.
Orkar inte gå dit och det har jag skrivit i mail till den jag skulle träffa.
Just att jag ska sitta där och prata om vad som hänt på sistone...
Dra upp bråk och annat skit...

Jobbar för fullt med att samla energi som det Är..
För att orka gå upp, orka gå ut osv.
Nu ska jag ta den lilla orken och prata om detta.

Men det ser ut att bli lite mail istället för träff, denna gång.
Antar att det blir bättre också.
Orkar inte ens tänka tillbaka på senaste dagar och veckorna.

Kämpade mig upp i dag... Duschat och allt.
Men nån spärr håller mig tillbaka.
Innan jag fattade beslutet att jag inte går idag,
så var jag arg som ett BI!
Det är ju för man vet att man snart ska göra nått 
man inte orkar, vill eller alls känner för.

Nu ska jag ta kaffe och tänka på annat lite....
Sen får jag väl maila ner lite om vad som hänt.
What ever... kaffe Nu!

2 kommentarer:

Nettan sa...

*kramar*

Lilliss sa...

gud vad jobbigt!
men det är ju bra att du skrev ett mail till henne så hon vet varför du inte kommer!


mega stor karm