onsdag 17 mars 2010

♥ Kladdkaka ♥

.



 
Har precis ställt fram min nygräddade kladdkaka.
Den togs ut ur ugnen precis och nu ska den svalna.
Tänkte att det ska stå i kylen före servering också.
Den sägs även bli godast dagen efter, att den ska kylas över natt.






När jag började baka förut,
insåg jag att sockret inte kommer att räcka....
Fick gå ner till affären! Passade på att köpa hem tandkräm också.


När jag fortsatte bakningen igen,
så insåg jag att vaniljsocker har jag inget alls.
Nåja, fick gå utan denna gången... 
 
 



 
 
Hoppas ändå det blir lika gott!
Provsmakade smeten när allt var klart att ställa i ugn.
Burken som skulle till disken, provsmakade jag ur.
Smakade inte fel alls och ska jag vara ärlig, så doftar det 
uuuunderbart här nu när kladdkakan 
står och svalnar på köksbänken!
 





Inga kommentarer: