måndag 8 mars 2010

Just wanna be happy, always...

.

Kom hem nu för bara nån stund sen.
Har varit på kaffe och macka hos Maria.
Sen behövde Wilmer ut och göra nr 2, så var dags att gå hem.
Ska försöka lägga mig snart också.

Precis innan jag gick till Maria, så kollade jag 
på mobilen i hallen och ser att jag fått sms. Ångest!
Var ett komplicerat sms om hur jag mer eller 
mindre ska "värderas" som bra eller dålig vän.
Typ... men skit samma!
Stängde av mobilen för jag kände hur ångest och 
dåligt humör kom tillbaka, 
så är bara stänga av och tack vare Maria's trevliga sällskap,
så gick jag flummig därifrån förut.
Men att man ska behöva andra för att bli glad är inte meningen.

Tack för kaffe, ostmacka och trevligt sällskap, gumman!
Pöss Pöss

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

nu har ju allt brutits, så då bör det räcka som det är nu, och inget mera göras är min åsikt i detta, för fortsätter det mera så blir det bråk igen ,
Kram o hoppas ångesten försvann

Lilliss sa...

håller med din mamma gumman där!

tack själv för sällskapet, alltid lika trevligt!

mega kram