onsdag 10 mars 2010

Gó Möra!

 
Ny bäddad säng igår kväll


Sitter nu med ny-upphällt kaffe..
La mig vid 22 igår och tack och lov så vaknade jag tidigt!
Energi är totalt borta och kropp känns mörbultat..
Psyket har gjort att jag inte orkat upp som jag är van vid
och som jag dessutom önska.

Är ju ingen morgon människa,
så om jag går upp tidigt, så hinner jag vakna upp 
med kaffe i lugn och ro tänker jag.
 
Går man upp lite senare ändå,
så tar det ju tid att bli människa till kaffet..
Vilket betyder att dagen då är minskad 
och man mest har kväll bara.


Wilmer, denna morgon


Idag vaknade jag strax efter 8 typ.
Ska se till att ha av mobil några dagar,
så jag hinner njuta av att bara "va" lite.
De få ggr jag kollat mobil har bara knäckt mig.




Även Wilmer är glad och njuter av denna morgon!
Ska avnjuta mitt kaffe nu!

Inga kommentarer: