torsdag 11 mars 2010

Evening

.
Weeeee, har precis kommit hem och Gordon Ramsay är på tv.
Har varit uppe hos Maria och vi har pratat diverse.
Linda ville först och främst att vi pratar bröllop,
så det var naturligtvis ett av huvudämnena.

Så nu är jag hemma. Tog lite foton ute också.
Gick in och hämtade kameran och sen gick ut igen, för att fota lite.
För snön är ju nästan borta och smält väldigt fort.
Är halt lite här och var dock. Isgata!





Wilmer är mer glad nu, sen bråket.
Har knappt pratat med någon om bråket och känner att 
jag inte orkar heller. Känner jag för det, så finns dom där.
Hur som helst så kämpar jag med att samla ork ännu.
Men Wilmer är gladare och det älskar jag att se,
så det är den kulan jag går på. Att göra han glad.

Nu ska jag se på Gordon Ramsays kitchen nightmare!
That, i like!

Inga kommentarer: