måndag 8 mars 2010

Dreaming Away


Oj vad ont i kroppen jag har idag...
Axlarna och rygg speciellt ger ifrån sig en brännande värk.
Men vi bar ju tungt igår och lång väg dessutom...

I natt drömde jag om att jag var i Oslo.
Var som ett campus med festerna... Men var inget typ av Campus.
Men ungefär samma uppläggning med fester överallt i en kåk.
Jag var även inne i Oslo's centrum och dom hade kvällsöppet.
Hundar fick gå i köpcentren och det får dom ju på riktigt med,
nästan överallt faktiskt så inte bara helt dröm.
Ja, drömmen var rätt bra faktiskt.

Saknar Norge faktiskt. Vill dit igen.
De norska bandet jag känner osv, ska uppträda i England på en festival,
i samma veva som det är Power Meet Västerås.
Håkon (sångaren), har sagt att det är okej att haka på...
Men det sa han ju för nu några få år sen så...
*Tänk tänk tänk*

Inga kommentarer: