torsdag 11 mars 2010

Detta händer och fötter

Har packat in varor på sina platser precis...
Har varit och handlat nämligen.
Handlade inför bakning av matbröd.
Hade möte idag, men kom inte iväg.
Arg, irriterad och lätt till tårar.
Men det svaret fick jag sen, mer in mot eftermiddag,
då värk började komma... Mer behöver jag inte säga?
 .
Sitter med en daim nu, den är välförtjänad!
Mmmm Marabou!
.

.
.
Hänt mer idag då??
Jo jag har bl.a förberett för att sälja min mobil.
Blir en tuff April och jag hade ändå tänkt sälja den så.
.
Den har fortfarande högt värde på marknanden,
så får ju passa på innan den sjunker i värde.
Sen också så hann jag inte stoppa ett paket 
som jag tänkte dela upp på 2 ggr.
Så kommer i högre summa nu än tänkt.
Underkläder och några enstaka toppar innehåller det.
Men framför allt underkläder.
Maria fyller år och kommer firas med fest,
alkohol kostar också om inte annat...
Mormor fyller år bara få dagar efter Maria fyller,
och dit ska det bli en slant också. Hon fyller 70.
Sen behövs kattsand (Ever Clean) och 
kanske även kattmat (stor säck).
 .
Så jag tänkte att jag kan ju lika gärna sälja mobilen Nu.
Och ha den ute i två veckor på auktion,
så budar fler eftersom den slutar vid löning.
Nåja... måste ner och leta reda på mobil kartongen sen.
 .
 .
 .
Pyzzel
Innan jag gick för att handla, så fick jag upp hängaren i hallen.
Som betsades igår och allt.
Fick göra nya hål, för det hade inte gått annars.
Men nu verkar den sitta stadigt och långvarigt!
.
Men nu ska jag försöka ta tag i disken för det första...
Om det blir bakning IDAG eller inte, får ni se i nästa inlägg.
.
Ska även vara hos Maria vid 19 ikväll, för Linda ville 
att vi träffas och diskuterar lite bröllop.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

här blev det bakning idag :) bröd inte fel
Kram