tisdag 30 mars 2010

ICA Maxi

.
Maria skrev och frågade i eftermiddags om jag vill med till Maxi och handla.
Jag skrev att jag sitter med kaffe. 
Gick upp sent idag då det hänt så pass mkt en tid nu att jag är totalt slut på ork och energi. 
Ställde klockan idag, men lixom sov förbi den...

Hur som helst så skrev jag då att jag sitter med kaffe och att jag vill äta, rasta hund,
samt kolla upp hur mkt pengar jag har över att röra mig med. Innan vi åker.
 Så jag bad om att få skjuta ett par timmar på det.






Vid kl 19 möttes vi här utanför och knallade sen iväg mot Maxi.
Vi promenerade med cyklarna så fick vi motion och kunde dessutom prata till.
Min cykel skulle upp och ner från ett rum i källaren.
En smal spiraltrappa ska man bära den i. Lite dåligt ställe att ha cykelförråd....






Vi promenerade även hem.
Kunde cykla om vi ville, men hade varorna på cykeln och sen ledde cyklarna.
Var hemma vid 21.45 och sen pratade jag med mamma i telefon till klockan blev 23.




Lite av det jag köpte idag..




Var ett bra tag sen nu som jag hade mild yoghurt naturell som mellanmål,
så köpte på mig det och även kellogs och jordgubbssylt, som jag föredrar att ha till.
Är faktiskt inte så värst gott annars.


Även lite godis köpte jag! Är nästan ett måste på påsk.
Ska hälla upp det i fina glas skålar med lock som jag har.


Nä nu ska jag lägga mig att sova.....
Har en tid att passa på sjukhuset imorn eftermiddag. Så Natti nu!

2 kommentarer:

Tiggir sa...

hihi ni såg lite små chockad när jag tutade på er!!
Kram kram!!

Lilliss sa...

tiggir: var ju inget man var beredd på precis!

kram