söndag 7 februari 2010

Sunday Trouble

.
Har en massa data problem, så ser ut som jag måste formatera om datorn... IGEN.
Går inte starta om den för då fastnar den i nått läge där den bara tuggar...
"Vänta medan windows avslutar...", står det.
Går inte göra annat än att dra ur sladden då, för oavsett hur länge jag lämnar datorn,
så slutar det aldrig att tugga, så får dra ur sladden helt enkelt.

När jag sätter i sladden igen så kommer jag aldrig in på datorn likt förb---at.
Kommer bara till en svart bakgrund där en stabel med grönt rör sig fram och tillbaka typ.
Tuggar och tuggar, precis som när man ska stänga av datorn.
Har lämnat datorn i massa timmar även då, 
men hjälps inte för den kommer aldrig något steg längre än så.

Det är nu "Reine och Mimmi i fjällen" på canal+ SF,
så får titta på det medan datorn formateras om.
Ska nu först bara lägga in foton så de andra från igår får ta del av dom och sen bara 
spara över det allra sista till min externa hårdisk innan jag blåser datorns innehåll.

Inga kommentarer: