onsdag 10 februari 2010

Min snälla brevbärare


Har förresten fått paket avi idag, för nån stund sen, om att hämta ut dessa!
De är från Tradera till mkt bra pris, oanvända så klart och fraktade från England.
Det är imitation, så är ju inte äkta, som de shepherd stövlar jag har idag,
men mina shepherd håller på att ge sig då jag haft dom sen typ 2004
och mockan är så pass sliten att vattenavstötnings sprayen inte vill fästa sig längre.
Så nånting så länge kan jag behöva och dessa stövlar ovan gav jag nog bara typ 200 för.
Mina shepherd som jag nu haft ett tag är ju äkta och kostade typ 1300:-
Man får betala för kvalitet och oj vad bra dom varit!
Kan gå barfota i dom och först när det blir -20 så Börjar det kännas igenom och sticka i tårna.
Har dessvärre inte hittat några äkta som kan ersätta mina underbara stövlar än!
 
Men dessa ovan är som sagt nått jag köpt och ska hämta ut.
Hoppas dom är bra, även om dom inte är lika varma eller så... bra pris hur som.




och.....

http://www.anicare.se/bilder/artiklar/023159.jpg
Sist jag hämtade ut paket till Wilmer från anicare.se,
så kom tandskrapa med, som ska ta bort tandsten...
Samt en tandgel som motverkar bildning av plack och ger fräsch andedräkt.
Se tidigare inlägg här!
 
 
Men en sak i paketen skulle dröja lite och det var en tass salva.
En salva som är bra då det är kallt ute och saltade gator,
men också bra på motsatt årstid, sommaren, då gator är glödheta.
Så den ska man smörja på innan man går ut.
Men sen får man ju vara försiktig, så tassarna inte blir beroende.
Precis som människan kan bli beroende av lypsyl, 
så kan man "förstöra" tassarnas egna skydd, om man använder "fel" salva 
eller för ofta, så man får använda försiktigt.


Länk till salvan på anicare.se

1 kommentar:

Tiggir sa...

vad söta dom vart