lördag 20 februari 2010

✫ Melodifestivalen ✫

.
Vi kom precis in från att ha gått sista rundan med hundarna.
Innan så har vi tittat på Melodifestivalen, som de flesta andra.
Förra lördagen var inte så bra,  men flera var rätt bra eller okej idag.
Vi åt nybakat bröd innan programmet började också. Mmm!


Jag hade en Favorit denna helgen faktiskt, nr 6.
Gruppen bestod av 4 tjejer från min hemtrakt, Skaraborg.
Dom går på en musiklinje i Skara. Därifrån kommer fler kändisar.
Skara ligger nån kvar ifrån min hemstad.

Gruppen kallar sig 'Timoteij' och låten hette "Kom" 
 
 




 
 
 Fann inget klipp på kvällens låt dessvärre....
Låten påminner om en annan grupp som heter "Sarek".
Kvällens låt påminner om låten "Eld och vatten".


Jag ska följa dig genom eld och vatten,
över land och hav
Jag ska älska dig tills hjärtat slutar slå...

Inga kommentarer: