onsdag 10 februari 2010

♥ Homeparty ♥

 
.
I lördags var det Homeparty hos Linda utanför Norrköping.
Ett typ av Homeparty som jag aldrig varit på förut, men villig att ändå prova.
Finns ju olika typer av Homeparty och jag har varit på Tupperwear, 
och Orilflame med smink, ansiktskrämer och skönhetsmasker osv osv..
Hm... har jag varit på annat Homeparty? Tror det men kommer inte på något.
 Hur som helst så var detta ett mer vuxet Homeparty.. Om sex.
Ja någon gång måste ju vara den första? Med sånt här Homeparty alltså..


Jag hade hundvakt denna lördag, från att jag åkte till att jag kom hem på natten.
Eftersom Wilmer inte var Med på partyt,
så ville jag sova hemma med Wilmer, annars hade jag kunnat sova över hos Linda.
Så jag bad hundvakten att hämta, men för att kunna hämta så behöver han ju veta vart Linda bor, 
vilket är ganska "krångligt", så lättast var att jag blev utkörd till Linda, 
för då kunde gps fixa hur vägen dit ut var, om inte annat. Inför hämtningen på natten alltså.
 Eftersom jag då hade skjuts, så tog jag med mig Maria också.
Linda hade ju redan erbjudit sig att köra ut oss, men hundvakten 
behöver ju som sagt veta hur man hittar ut dit så....


Vi var ute hos Linda vid 15.30 och maten var i full gång.
Linda vet att jag älskar denna maten, så den var självklart god!
Hon stekte kyckling, blandade ihop en röra och sen kycklingen Ner i röran...
Sen ska röran ner i tacobrödet och därefter in i ugnen! Mmmmm...... Yummie!

 



 
  
 
 
Från vänster: Camilla, Maria, Cissi, Christina, Linda, Sara, jag
och sen värdinnan, som ju också heter Linda, fotade bilden ovan.
 
 
 
 
 Till maten fick man antingen vin, eller tex en cider istället.
Det var både omtänksamt och gott! Jag tog cider.
 Vi satt sen och pratade lite vid bordet, innan vi flyttade oss in till vardagsrummet.
När sen alla andra gäster hade kommit, 
så kom även hon dom höll i kvällens ämne och föreläsning, Malin.
Hon la upp alla sina saker på ett bord och förberedde sig inför sitt "framträdande".
 






Hon undervisade om vad man kan göra för att få det skönt för en tjej,
men också för en kille och hur man kan göra för varann...
Det var oljor till massage, det var saker man kunde smaka på...
 
 
  

  
 
 
 
 
Fanns tuber med jordgubb och choklad sås som man kunde måla på kropp med.
Tex sen slicka av detta från sin partner var tanken.
Det fanns självlysande kondomer, en pinne med fjädrar på för avslappning.
Alltså att dra över kroppen, vilket många ju tycker är skönt.
 
Fanns även en bok som är bra till killar att läsa.. hihi
Där lär han sig hur en tjej fungerar och att det finns skillnad på orgasm och utlösning. 
Sen också mer "nödvändiga" saker som kulor som tränar upp slappa muskler efter barnafödsel. 
 
 
Ja herregud, det var diverse hon hade med sig!
Jag gillar inte porr och är inte super-fan till leksaker heller, men ändå intressant.













 

 
 
♥ Partaj ♥
 
När denna Malin plockat ihop, tagit eventuella beställningar, från den som ville ha något,
så åkte hon och strax efter hon lämnat huset, så körde vi igång med sång och musik!
Vi delade nämligen upp oss i lag och körde Singstar!



 

 
 

 
 
Fler åkte hemåt och vi var sen några kvar som fortsatte sjunga och dansa!
Linda, Camilla, Maria, Sara och jag, var kvar, så 3 mot 2 blev lagen.
Vi valde därför så att datorn själv bläddrar fram lagen, så slipper vi bry oss.
Mer rättvist så dessutom..

 
 

  
 
 

 



 
 
 Sent på natten var vi hemma...
Camilla och Sara hängde också på i bilen hem, då jag godkänt.
Var hemma vid typ kl 4 om jag minns rätt faktiskt.
Nöjd med kvällen, lite mer dricka än tänkt, 
men blev ändå inte bakis, bara huvudvärk på hemvägen.
Sen sov jag dessutom ut rätt så rejält dagen efter för att undvika bakfylla.

Wilmer hade fått vara på rastgård och springa, precis som jag rådit om att han skulle behöva.
Sen hade han fått träffa Charly, som är en nakenhund,
men Wilmer tyckte inte han var rolig att leka med så nafsade ifrån och bad Charly sluta.
 
Wilmer vill gärna leka oavsett hund, men Candi leker han inte så mkt med längre,
för hon vill sällan och då tröttnar han på att försöka, och Charly var inget rolig heller tydligen.
Tror faktiskt Charly är lite för dominant för Wilmer's tycke, för är en hund det, 
som Wilmer känner av, så backar han för att leka.
Charly har iallafall visat dominans när jag träffat honom och då han vart hemma hos mig.
Han gjorde även utfall och sånt mot Wilmer... men sånt försvinner med tiden
Han leker inte med dominanta och det gjorde han inte då Lotus var dominant heller.
Men idag är Lotus inte alls så längre mot Wilmer och dom har blivit bästa vänner så...



 Hur som helst........
Arne fick även 70 kr som tack för att han körde runt på oss...
Han skulle ju vara hundvakt, så det ingick ju trots allt inte helt, utan mer en tjänst.
Tack för hundvakningen och 
 
tack tjejer för en underbar kväll i Gott sällskap!

2 kommentarer:

Lilliss sa...

tack själv!
var hur kul som helst!

måste göras om!


-klapp på huvudet-

Tiggir sa...

Tack sj för att du ville komma!!
Hoppas att du hade det roligt & trevligt!!

Som Maria sa ''måste göras om!'' & jag säger bara de att det måste vi göra om!!

Stor kram