onsdag 17 februari 2010

G-Night

.
 
Sitter i sängen med en lånad laptop.
Fick idag lämna in min HP TouchSmart till Media Markt.
Dator kommer skickas till HP, som lagar den.
Får se vad lösning blir och hur dyrt det Kan bli....

Datorn kan vara borta på service en månad som jag förut skrivit,
så lånar en gammal laptop så länge.

Sov 2 timmar i natt, Midnatt - 2...
Gick upp och fixade lite med kunde sen inte 
somna om när jag väl la mig igen för nytt försök.
När jag till sist äntligen kunde somna så ringer ju larmet strax efter.
Skulle nämligen upp några minuter innan 7 idag.
Möte tidigt och det är ju kul med dålig sömn, not!

Efter mötet så lämnades datorn in på service.
Sen kom Lotus hit på eftermiddagen, vid 14.30.
Har nämligen varit hundvakt åt Lotus idag.
Tog en timmas promenad med hundarna, Wilmer och Lotus,
mellan 17.15-18.15 och det gick så klart bra!
Linda hämtade Lotus vid 19.30 typ.



Nu sitter jag i sängen som sagt och bloggar innan läggdags.
Jag vet, klockan är snart bara 21, men som sagt.....
Sover man två timmar på en natt och håller igång och allt,
ja då behöver man verkligen sömnen.

Imorn är det nytt möte igen, fast mer på tidig eftermiddag.
Ska hinna packa inför besök till familj, åker ju imorn efter mötet.
Så god natt nu allesamman!






PS. Tog foton idag, men orkar faktiskt inte bry mig om det IKVÄLL...
Gillar inte att komplettera inlägg i efterhand, men trött....



2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

nu längtar vi att ni ska komma i morgon :)hoppas att de är något enkelt med din dator nu, du får ta med Laptopen hit
Kram

Lilliss sa...

skönt att du fick en lånedator!
hoppas att du kan sova mer inatt gumman....du får ha det jätte bra nere hos din mamma!

kram