fredag 5 februari 2010

Back on Track

.
Jaha..... Nu har jag gjort det till slut!
Har nu färgat håret efter att Maria gick förut ikväll..

Kämpade med att få tillbaka min naturliga hårfärg.
Dels för jag ville låta håret vila, men också i nyfikenhet av hur min naturliga färg NU ser ut.
Var ju kritvit som barn och fram till jag färgade i årskurs 7 för första gången.
Sen har håret ju varit med om både massa blekningar och färgningar!

Så därför valde jag att färga så likt min naturliga hårutväxt som möjligt,
klippa till typ axellångt hår, klippa mig ofta dessutom och försöka få bort allt färgat.

Nu har jag ju haft min naturliga färg i ett år och nu är det färgat i en blond nyans!
Så färgnings världen har åter öppnat alltså!
Dröjer väl inte länge förän jag sitter här med mörkt hår heller antar jag...
 
Ska nu skölja ut färgen, så hoppas det blir bra!
Har en förpackning till hemma om det skulle behövas...
Ska fönas också innan jag lägger mig.
 




Kommer inte bli så himla stort resultat, eftersom den är bara lite mörkare än den jag nu har
och sen så är det lite mer "färg" i färgningens också.. mer "grått" i min naturliga på nått sätt.
Om ni nu förstår hur jag menar... yä yä.. ni får väl se imorn. Ciao!

2 kommentarer:

Lilliss sa...

haha du kunde inte motstå!!

-klapp på huvudet-

Josefina sa...

öhm... nääää *vänder bort huvudet genant*