tisdag 12 januari 2010

Sida 2

Åh vad härligt!!
Det var ju sååå himla segt med att slipa bänken igår...
Jag höll på med framsidan av bänken och hann att påbörja på ena dörren,
då jag hade färdigt allt som är runt om luckorna/dörrarna.
Men det tog emot så enormt, så jag ställde bänken på högkant
och påbörjade slipning av sista sidan på bänken.
Slipade dock inte så mkt på högkant heller, utan fick köra vidare idag...






Lyckligt nog kan jag nu meddela att sidan är KLAR!!
Det Enda och allra sista då, som är kvar på min sideboard nu,
är skåpluckorna som är två stycken men den ena är hälften tagen på...
Små detaljer och sen lite på lådorna bara... that's it!
Ja man kan ju i det stora hela säga att luckorna är kvar!


Så här ser förresten smideknopparna från indiska ut:
 



Inga kommentarer: