söndag 17 januari 2010

Pyzzlar & Drömmer

Jag städar och rensar lite grann... eller ja.. organiserar upp min lägenhet.
Har precis gjort rent i kattlådan, min tvättid började nu kl 17 också.
Tog precis ner gardinerna i köket, för dom har väl byggdamm på sig.
Ska tvätta dom och kanske sätta upp de bruna och lila där istället....
Så tar jag kanske köksgardinerna i sovrummet så länge... hmm......
Ska tvätta lite mattor också och även få bort en del onödigheter i min walk-in-closet.
Saker som kanske hellre kan vara i mitt källarförråd.





Den mörkaste huden är renhud, de andra är kohud.
 
 
 
Tittade på mattor på nätet för en liten stund sen också...
Jag ser ju en helbild framför mig på hur jag vill ha det.
Nu har jag ju rottingstolar i köket, med högt ryggstöd. 
Sen kommer det bli en passande modell på lädersoffa också..
Möbler är nu alla i samma mörka bets dessutom, så en kohud skulle passa in!
Även renhud funkar ju.. som den mörka i mitten på bilden ovan.




Fann denna som annons på nätet!
Den skulle vara jättebra för färgerna och mönstret så att säga, ligger rätt!
Jag vill inte ha svart i färg och inte heller fläckigt, utan mera stora mönster och jämnt.
Som denna ovan, så typ ljusbrun, mörkbrun eller beige skulle vara snyggt.
Men gärna ljusbrun som ovan.



Förslag på Lädersoffor:
 









2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

mycke fina soffor
ska oxå ha kohud här ,de passar hos mig :)
kram

Tiggir sa...

Hihi kohud=)
Sj så har man renhud på vägen!!
Men det blir finnt!!
Stor kram