tisdag 12 januari 2010

Pazzion 4 Jeanz

.
Jag slutade röka på hösten år 2004 (om jag minns rätt).
Kan även varit på hösten 2005.

Detta gjorde att jag hamnade i en depression, men även att jag gick upp 10-15 kilo.
Jag fick plötsligt lite 'love handles' och även om jag kom i mina jeans fortfarande,
så var dom ju låga och detta gjorde att mina kärlekshandtag pressades ovan jeansen..
Inte snyggt alls, men leggins var ju inne i samma veva, så jag hade tur!



"Crazy Age" .................................................................................. "Fornarina"


Jag använde alltid jeans innan och dom satt verkligen snyggt!
Jag kunde ha enklare tröjor, för att jeansen, med kanske ett läckert bälte,
gjorde ju hela looken så bra som det var. Fick ofta komplimanger också.
Försökte hitta de bättre fotona, men har en väldig oordning på foton just nu känner jag.
Fann något att bjuda på, men de bästa fann jag inte.

Älskar snygga jeans modeller och jag köpte ju aldrig mina på vanliga butiker.
Jag skulle ha mer ovanliga modeller och snyggare passform, än de som finns på stan.


 
"Pepe Jeans" ........................................................... "Von Dutch"


Det ÄR jag på alla foton för att nämna
 


 
"Pepe Jeans" .................................................................... Nått icke märke dessvärre..



Fornarina köpte jag bl.a, men även vissa modeller som var ifrån usa tex
och dom hittade jag på Tradera till bra priser. Så klart Helt oanvända!
Små tittat lite nu på Tradera igen, på just jeans och fanns bl.a dessa nedan!






 Det är Gucci Jeans, splitternya med pris-tags på till och med.
De jeans jag brukar köpa är inplastade och allt, så man ser ju att dom är bara inköpta från utland.
All info står i auktion beskrivning och vad euro priset är i utland.
 
Tycker dom är snygga och skulle lätt buda på dessa!
Vet dessvärre inte vilken storlek jag har numera.... För även om jag gått ner i vikt igen,
så får man ju alltid lite mer benstomme med åren, fast att man inte är stor.
Man blir lite grann grövre och går kanske från XS-S, eller S-M osv.
Jag hade ju XS och Small förut, men nu har jag medium.
Jag är säker på att jag får gå upp en size på jeans också, så jag får mäta upp det där först.

Är ju lite kräsen på jeans som sagt.....
Jeans i 'vanliga' butiker på stan, har inte alls lika snygga passformer.
Jag vill se snygg ut i jeans också och nu kan jag nog börja använda det igen, yaaay!
Handlar inte om status i sig, men jag vill gärna ha märkes jeans.
Gör sån enorm skillnad och när man kan dessutom köpa till fynd priser så....


1 kommentar:

Lilliss sa...

håller med där, är själv en jeans människa! och märkes jeans har bättre passform än andra!

du ska se att du snart kommer dina jeans igen!

krama om!