fredag 22 januari 2010

Ops we did it again



 Varm choklad med grädde och chokladsås

 
Jag sov länge idag, eller ja.... fel tider kanske man ska säga.
Bjöd över Maria runt midnatt för jag kände för att prata.
Hade nämligen vart en konstig kväll som jag var irriterad över.





Jag bjöd på mackor och varm choklad, sen satt vi och prata både lite allvar och sen flams.
Sen hamnade vi i soffan och såg på tv lite.
 
 
 

En Tomtesaga
 
 
Slutade med att vi såg på "En Tomtesaga" på canal+ Drama och sen var det dags att runda av.
Filmen var rätt mysig faktiskt, men slutscenen förstörde ju all logiskt förklaring på sagan.
Vi skrattade på rätt bra i hallen, mkt av trötthet antar jag *hihi*


2 kommentarer:

Lilliss sa...

haha tror också det var av trötthet!
men vad fan kul var det ändå!


klapp på huvudet!

Tiggir sa...

Vad söt!! Så gott det där såg ut!!
Stor kram