söndag 17 januari 2010

Inreder





Jag pysslar här hemma idag!
Längtar länge efter detta och nu är jag ju flyttad och trivs underbart!
Alltså, jag kunde ju inte inreda som tänkt på förra bostaden, då jag inte trivdes.
Letade ju ny bostad, kort tid efter jag flyttade in i den och varför då bry sig om att inreda?
Men nu så äntligen kan jag bli mig själv igen!
 











Först rent... Sen Fint
Julen är ju redan ute sen strax efter nyår typ,
och möbler är betsade, så nu ska jag fixa med mitt hem.
Nya gardiner är uppsatt idag och jag har städat golvlister, element
och omkring i fönster, så allt byggdamm försvinner alltså...
 
 


Köket - Med och utan blixt



Jag valde att sätta de lila ihop med de bruna jag haft i sovrummet.
Har lila i sovrummet också, men skulle vara snyggare om det var bruna där också.
Har dessvärre bara 4 längder lila och endast TVÅ längder i brunt.
De bruna är ju nu i köket med lila som sagt, så får köpa mer tyg isåfall.



Sovrummet - Med och utan blixt



Har mer kvar att göra hemma här så klart... men tänkte ni skulle få se mens jag fixar.
Kommer köpas in blommor tex. Eller ja, Gröna växter!
Gillar inte blommor med blommor i, men gröna växter älskar jag och har gärna överallt!


3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

men jäklar va snyggt med dem lila där i köket ihop med dem bruna

Lilliss sa...

I like a lot

kramiz

Tiggir sa...

Vad finnt det e gumman=)
Du har en väldigt fin lägenhet
Stor kram