lördag 16 januari 2010

♥ Girliz Hangout ♥



Linda och Maria var klara med sitt, så jag kunde gå ner till bilen.
Vi åkte och handlade först!

Hemma hos Maria, så var Wilmer såååå glad att se Lotus!
Wilmer som också gått hemma och varit rastlös, var ju nu extra lycklig!

Vi körde igång med att baka pizzan rätt så direkt....
Vi hade vissa grejer olika, men ändå hyfsat lika innehåll på pizzan.
Jag ville ha champinjoner, ananas, räkor, skinka, kebab... (glömde jag nått?)
Vi hade också lite att dricka denna kväll. Jag hade med mig några få xider.
 
 
 


 
 
Medan degen skulle stå och jäsa, så tänkte jag att man lika gärna kan skära skinkan.
Vi letade som idioter efter strimlad skinka på ica... 
Jag fann det när jag letade efter kebab, men vi tog ändå vanlig skinka. Går ju skära den.
Vi förberedde allt som ska hackas och så, innan degen jäst färdigt.
 
 





När degen var redo, så kavla jag ut den, men det var faktiskt lättare utan kaveln.
Jag tog det hellre för hand faktiskt.
Vi la på allt som skulle vara och sen uss in i ugnen!





Pizzan var god och det blev så klart prat och skratt i köket också!
Oj så flummiga vi kan bli jämt, med och utan alkohol!
Nu skulle vi ju inte festa, utan mer ha det som njutbart sällskap..





Buuuus


Jag och Linda rastade hundarna 
och jag passade på att hämta en chipspåse hemma hos mig.
Tänkte vi kunde ha den medan vi ser på film sen...
Maria satt i telefon när vi kom tillbaka och det blev att vi också pratade med honom.
Flum, skratt, flum och åter skratt. Ja han var en trevlig en hihi





Sen blev det film tajm!
Vi såg två filmer, käkade chips och jag tog min sista xider.
Den sista som var medtagen det vill säga.
Vi hade flyttat ner sängmadrassen till golvet, framför soffan..
Där låg vi sen bland kuddar och täcken och mös till thiller filmerna. 
 
 Jag kom hem vid 5 på natten som sagt...




Tack Girlizar!

3 kommentarer:

Tiggir sa...

Kul att du ville komma=)
Stor kam

Lilliss sa...

tack själv!
hade det jätte kul, ni fick mig t.o.m att rodna! Grattis till det, för det är inte lätt!

krama om!

Hemmet Är Min Borg sa...

så trevligt ni har de så härligt