måndag 11 januari 2010

Getting closer....



Idag håller jag ju på att slipa min sideboard åter igen.
Börjar hända saker nu, men fick ta mig en paus.
Blir många små pauser, men det är ju då man orkar mer i längden.
Har precis dammsugat och moppat golvet, så att djuren kan röra sig utan problem.
Äta behöver jag också känner jag.


Tänkte visa er hur långt jag kommit och vad som är kvar på bänken...




Ni kan på dessa tre foton se att jag har tagit en sida och ovansidan.
Jag har tagit runt om skåpluckorna och har idag påbörjat på en av luckorna.
Nästan alla sidor av de fyra benen är tagna.

Så kvar är luckor, sista sidan, små detaljer och det lilla som är på lådorna då.
Inte mkt kvar som ni ser, men tar ju lite tid som sagt att ta sig igenom också.
Men så himla skönt att det börjar hända nått nu!


2 kommentarer:

Jouline sa...

Åh tusen tack ännu en gång :) va snäll du är :) lycka till med slipningen^^ har sett och läst i din blogg att du håller på för fullt med din lägenhet :)

Tiggir sa...

det ska bli spänande att se hur det kommer att se utt när det blir kalrt=)
Stor kram