fredag 15 januari 2010

Done 4 Now

.
Slutade precis att betsa! Gud så trött jag är nu!
Har hållt på att betsa hela dagen, så sängen kommer bli riktigt skön!
Ser bra ut med möblerna faktiskt och dom är nästan helt färdig betsade.
Lite kvar, men relativt färdig betsade är dom faktiskt.
Får se imorn hur det ser ut och ifall det behöver tas mer någonstans.

Jag kommer sen att låta alla betsade möbler få stå och torka i ett dygn extra typ..
Sen kommer jag att måla på klarlack.
Mest på bordsytor, där man ska ställa saker tex.
För det skyddar ju ytan av möbeln mot tex mugg-ringar, eller annat som kan slita ytan.
Men nu är jag klar för denna dagen hur som!
Nu ska jag öppna ett fönster Till, så att två står öppna över natt.
Wilmer ska rastas och sen så kommer jag njuuuuta av sängen.... Mmmm....


Inga kommentarer: