lördag 16 januari 2010

Bäcksvart


Nu är jag hemma igen!

Jag och Maria har varit i grannlänet och haft kul!
Vi åkte ut vid halv 5 och hemma nu, strax innan 7 som sagt.
 
 



 
 
Linda var på kalas, så Maria var hundvakt och vi tänkte ta hundarna ut till skogen.
Vi åkte uppåt Åby, men fortsatte mot Katrineholm. Vi hamnade i Björkvik i Södermanland.
Där åkte vi in och gick in i den mörka skogen. Norrköping 33, stod det på skylten.
Jag släppte lös Wilmer och satte på videofilm på min mobil, 
för då har jag tillgång till en stark lampa, som kunde lysa upp vår väg.
 
 
 

 
 
Vi tog oss en promenad busade lite och när Linda hörde av sig,
så var det dags att åka in mot Norrköping igen.
Tack gumman för att vi fick låna bilen, och Tack Maria för trevlig promenad!

2 kommentarer:

Lilliss sa...

det var riktigt roligt litet äventyr ;)

krama om!

Tiggir sa...

Hihihi ni har varit på äventyr!!!
kram