onsdag 13 januari 2010

Cleaning up!

Håller på att städa!
Har tagit undan plast, dammsugit och moppat...
Duschat ur allt damm som är i dammsugarslangen och sen hängt den på tork...
Dammat av själva dammsugare, som varit täckt av damm!
Slängt massa sopor som blivit av all plast, sandpapper osv osv....
 
 





 
Har lite provisoriskt dammat av i fönsterna, 
men kommer ju få göra detta flera ggr som sagt.. en gång räcker ju inte.
Har precis rastat hund och även satt upp mig på en tvättid.
Fanns tid imorn och på fredag, båda hade endast sista passet bokat.
Lördag och söndag hade bara tidiga pass bokade och sen var dagarna efter där ledigt...
Så när jag tvättat imorn så kommer jag att boka en ny tid som är snart inpå.
Behöver ju tvätta gardiner och diverse annat!




 

Kastade den trasa som jag dammade av i fönsterna med.
Då tog jag det grövsta med den och nu när jag byter, så blir det fräschare.
Kommer få kasta den trasan också sen när jag städat klart.. Samma gäller moppen.
Satte på en ny och fin mopp igår, men med tanke på allt byggdamm,
så får man ju byta sånt ofta och speciellt sen när man är klar.


Min trevliga röra i hallen...


Mina fingrar är helt förstörda nu vill jag lova....
Svullna till MAX!! Torra, såriga.... 
Allt från det sandpappers arbete jag gjort för hand.
Nä nu ska jag fortsätta här så att jag kommer i säng så snart som går!


1 kommentar:

Lilliss sa...

väntar med iver på slutresultatet!


krama om!