torsdag 21 januari 2010

Bathroom

.


Jag hittade en bild igår på hur jag tänker mig badrummet.
Nu har jag ju ljusblått kakel, men jag har ju pratat om blått och brunt.
Alltså att lägga till mkt brunt till just det blåa som Redan är.






Kommer att kosta lite, även om det ovan ändå inte kostar så farligt.
Sen är det jobbiga också att det är kakel... Eftersom man inte kan måla om så lätt
och man får tänka så att man inte borra på fel ställen och fel sätt.



Nu får jag ju som sagt tänka mig inredningen i ljusblått kakel.
Såg för övrigt mkt som gav mig en hel del inspiration....







Jag tänker ju mkt och ville visa er i bilder, hur jag faktiskt tänker.
Så nu kan ni lite sätta er in i den inredning, känsla och tanke jag har.
Sen att få råd att köpa hem allt och hur jag ska undvika att göra onödiga hål i kaklet,
eller ersätta de hål som faktiskt redan finns idag, är en annan femma sen...


1 kommentar:

Lilliss sa...

in Love!!!
vill me ha!

kram