söndag 10 januari 2010

Another day.....

.
Nettan hämtade precis Wilmer.
Hon erbjöd sig igår att ta honom lite, så kan jag greja här hemma.
Så nu kommer han ut på promenad och allt, superbra!
Tack gumman!

Det är ju så att när jag inte har fullt upp här, så finns inte så mkt ork istället,
utan då behöver jag vila upp mig istället.
När hon lämnar av Wilmer sen så tar vi lite fika här. Blir najs det!




Foto lånat från nätet

Oh nu kommer chihuahua i trappen haha.. en svart långhårig.
Jättesöt, men låter otroligt mkt hehe. Wilmer har ju lätt till skall så, gör mig inget.
Men man hör när lilla chihuahuan kommer hihi.

Nu ska jag se till att få igång slipandet här....
Känner nästan ångest över att jag endast slipande igår på morgon.
Hade kunnat komma mkt längre om jag slipat mer på eftermiddag, kväll...
Men fick mkt annat gjort, fast känner ändå att jag vill bli klar med just allt slipande.



Inga kommentarer: