torsdag 14 januari 2010

After Midnight

.


Jag kom i säng strax efter kl 2 i natt.
Hade på film samtidigt som jag grejade, "Vi hade i allafall tur med vädret".
Den var på canal+ och är lite rolig hihi.







Dammsugarslangen hängde på tork ovanför badkaret, skräpet var slängt,
 jag höll på att städa av möblerna inför betsning.
Med blöt trasa så torkar jag av allt damm, men också så tar betset bättre sen.
Kunde inte lägga mig förän alla möbler vara rena från damm,
eftersom dom behöver torka över natten.
Öppnade fönster över natt också, så det får andas.
Bäddade nytt i sängen innan jag la mig också, underbart!






Fick smörja in mina frasiga fingrar med helosan för bäst effekt.
Men också vanlig handkräm användes.
Kände verkligen hur hela kroppen bultade och kändes svullen....
Fötter och händer kändes mest svullna, men jag kände mig också nöjd!
Sov ut och efter alla extrema timmar av arbete igår så sov jag länge och hårt.
Låg till och med och drog mig i en hel timma innan jag orkade kliva upp. Skönt!

Nä nu måste jag springa ner till tvättstugan och ta hand om min tvätt!


Inga kommentarer: