fredag 8 januari 2010

2 mention

Tittar på 'Let's Dance' nu....
Är ju lite kul personer med denna säsong. Snart ska vi se Gudrun Schyman dansa hihi.
Willy från 'Bygglov' var precis, haha! Fan va skön han är som person asså!
Marcus Birro från Norrköping är med också.
 



 
Jag tycker om att ha nått helg program att följa... 
mysigt att sitta ner, gärna med andra som följer och äta nått gott kanske.. I like!




BTW... 
 För 75år sen, IDAG, så föddes en kille vid namn Elvis Presley!
Han kom att bli så stor att även VÅRA barn kommer att lära av honom!
 



 
Rest In Peace, King of Rock'n Roll!


2 kommentarer:

Jouline sa...

Ok, va kul att du också har cs4 men då kanske jag kan vända mig till dig om jag undrar något :) har du din PS på svenska eller engelska?

jag kan som sagt inte mycket med PS det enda jag kan är lite scrapbooking och så kan jag ta bort små oönskade saker som röda prickar, födelsemärken osv. det är väl det jag kan hehe, men jag hoppas på att lära mig :)

Lilliss sa...

R.I.P king of Rock'n roll!
är inget stort fan av hans musik precis men vissa låtar e väl okej och hans musik kommer liva längre än dagens!

krama om!