lördag 12 december 2009

Walk-in-closet







Medan jag höll på att fixa iordning kläderna i min walk-in-closet,
så låg Wilmer i sängen, med huvudet på min kudde.

Jag packade upp allt ur lådor och hängde det som ska hängas,
och sen fixade till hyllorna och la in det som ska ligga ner.
Detta gjorde jag igår alltså, så nu är den biten färdig, skönt!








Får röja mer på övrigt som ligger där inne så länge.
För att inte ha lådor och små grejer i lägenheten, så har jag lagt här inne.
Som jag sen i omgångar kan ta fram och göra plats för.
För som ni ser så ligger tavlor och annat i bakgrunden så länge....


3 kommentarer:

Lilliss sa...

vad söt wilmer är!
du har kommit rätt långt nu i lägenheten!

krama om!

Tiggir sa...

Va söt han e wilmer=)
Du har fåt det väl digt finnt nu i lägenheten

Hemmet Är Min Borg sa...

ååå där ligger du gott, du ser ut att trivas i nya lägenheten,
kram