onsdag 16 december 2009

Snökaos




 
 Så här såg Wilmer ut, 
strax innan jag stängde av datorn och la mig. Va söt!


Idag är det exakt en vecka till jag fyller år!
Fort går det nu vill jag lova..... 
Hinner ju inte tänka, förrän det än en ny vecka hela tiden, känns det som.
Dom varnar på radion om klass 2 varning, snökaos.
Varningarna gäller Gotland och Östergötland.
Ser ut att bli en VIT jul iallafall, hoppas hoppas hoppas!







Igår satte jag upp krans på min dörr förresten!
Ekade bra mkt i trappen när jag spikade dit den hehe.

Så här såg det ut när jag rastade Wilmer här utanför nyss.
Försökte få en bra bild då han sitter i snöhög och sånt... 
men lite suddigt blev det.








Hade inga vantar på mig denna korta stund,
och händerna höll på att bli is vill jag lova!
Har blivit såååå mkt kallare nu, än det var igår och i natt!
Skulle ju bli massa fler minus, men verkligen gått fort!
Såg halt ut ute också, is på trottoarerna, under snön..

Hoppas det håller sig så här, men även att väster får så här!
Jag VILL ha en VIT jul och det är ju DÄR jag ska fira, inte här!


Inga kommentarer: