lördag 12 december 2009

På tu man hand

Linda kom vid 16 och åkte nu. 
Vi har fikat och sen tog vi en promenad med hundarna i stan precis.







Jag fixade till det lite mysigt innan Linda kom och så hade vi sen lite ensamhets tid ihop.
Se så fina väggarna är också, i sand/cappuccino.. 'Latte' kan man kalla färgen med.
Kommer visa er mer om min nymålade lägenhet. Ni ska få se för och efter foton sen.

Gjorde som alltid och tände massa ljus överallt! I LIKE!







Måste hitta min hammare och även skaffa hem lite plugg till skruvar...
Sen ska gardiner upp och jack hängare i hallen ska upp...
För övrigt även lite annat på väggarna ska upp, men behöver plugg och hammare först.
Vet att jag såg mina verktyg i en låda strax efter inflytt, men vilken?
Hammaren och lite annat låg där i såg jag.....







Tog fram lussekatter då Linda var här. Fick några av Maria som inflyttnings tanke.
Så vi tog nån till fikat idag, jag och Linda.
Sen tog jag fram paradis kartong och bjöd på lite choklad, Mmm!

Nu har vi precis tatt oss en promenad med hundarna i city 
och vi körde lite agility här och var, för att ge hundarna lite tanketräning.
Hoppa upp på nått, över staket, krypa under en bänk osv osv.
Det har vart trevligt att ha lite mys med Linda 
och Wilmer är nöjd, för han fick leka med Lotus!






Det började snöa på promenaden också! Får se hur mkt som lägger sig!
Hoppas på vit jul och kommer alltid att göra det!

3 kommentarer:

Tiggir sa...

tack för fickat gumman=)

Hemmet Är Min Borg sa...

men så fint du har fått de, jag gillar lägenheten verkligen
kram

Yvonne sa...

Vilken myysig lägenhet!