söndag 13 december 2009

Mjaaauu

Kollar lite på tradera och då fann jag en länk till en extra sida...
Det är klistermärken om katter som var lite kul.
Sist på hundutställningen i Norrköping, så köpte jag ett klistermärke.
Det stod "Varning för katthår" och det stämmer ju såååå bra med min perser!!

Jag ville inte ta den översta i bunten, så tog en mitt i och såg att det var katt-text.
Dessvärre när jag kom hem så ser jag att det INTE VAR samma text trots allt! Skit!
Det stod "Varning för katt" och det var ju inte alls nått kul!
Men det var ju sista dagen för utställningen så gick inte gå tillbaka och byta heller.




[håriga+barn+lilanyprov.jpg] [grönsnällapspnyliten+(kopia).jpg] 
 [kajsatoa.jpg] [f_bada.jpg]
[merkattprov.jpg] [bestämmerblåliten.jpg]
 [f_skyltar-2.jpg] [f_katthar.jpg]
[fäll+ner+locket.jpg]  [f_varning.jpg] 
 
[bortskämda.jpg]
 
 
Fann en till hundar också, men min fäller knappt så stämmer inte in för min del.
Men det stod "Varning för hundhår".



1 kommentar:

Lilliss sa...

hahaha hittade några jag vill ha,
tack för att du skickade länken!

krama om