tisdag 15 december 2009

Had a bad night

Har inte sovit alls bra i natt....
Gick lixom inte somna och jag låg bara på lur.. blundade helt enkelt.
Sov säkert några minuter allt som allt, men sen halvsov eller bara blundade.
Kände att det började bli irriterande till slut!
 



Jag vaknade nu på eftermiddagen och så får det ju bli....
Somnade ju inte förän nån gång på morgonen och sömnen behövdes.
Har inte sovit alla timmar jag ska ändå och känner mig lika trött som då jag la mig igår.
Men vad gör man då såna här nätter kommer?....
 
 
 

 
 
 Ska tvätta kl 17-22 och det behövs nu!
Inte tvättat sen förra lägenheten, men haft tider upp här.
Målaren och få timmars sömn som jag hade då målaren var här i två dagar,
så orkade jag inte med kvällstiden dessvärre, samt att jag inte vill ha tvätt i nymålad lgh.



Hur som helst...
Ska ta kaffe nu och om två timmar börjar tvättiden.
Snö ute och snöar än. Öster är lite extra utsatt för snö en tid, så varning i trafiken.
Jag har bett Linda att åka försiktigt! 
Hände ju en halk-olycka där en annan gång på den vägen vet jag hon sa så...


1 kommentar:

Lilliss sa...

jag vet hur det känns! min natt var lika dan, fast jag läste ut boken istället för att ligga och "glo"

kram