fredag 11 december 2009

The grande finale

Jag gör som resten av Sverige.... Ser på finalen av Idol!
Erik och Calle, står det emellan och det är jättesvårt..
Min favorit var Mariette, men hon blev faktiskt lite "trist" på slutet.
Hon utvecklades lixom inte mer, och då ledsnade man lite med tiden.
 


Erik ............................................................................................. Calle


Calle's första uppträdande ikväll var bättre än Erik's.
Andra uppträdandet så var Erik bättre, 1-1.
Men vinnarlåten tycker jag att Erik sjöng bäst!
Sen är Calle mer intressant i längden kan jag tycka.. ja det är svårt.
Tror tittarna väljer Erik, men tror jag ändå hejar mer på Calle.

Pang trött blev jag också, men ska ta fram lite Paradis och fortsätta pyssla.
Snart avgörs idol, men nu är det nyheterna så jag hinner pyssla lite till i hemmet.


Inga kommentarer: