onsdag 9 december 2009

Dag 1 av 2

Hemma nu igen. Har vart borta hela dan.
Gick upp 6.45 och målaren kom vid 7.30.
Lät honom komma igång, han fick en extra nyckel och
sen gick jag över till Wilmer och Maria.
.
Efter ett litet tag kom Linda förbi på kaffe också,
sen åkte vi och handlade lite på Maxi.
Efter att varor lämnats in hemma, så åkte vi alla till Linda.
Fick lov att ta oss lite av maten, tack gumman!
Hundarna fick busa lite till och vi har skrattat så vi fått rutmagar!
.
.
Målaren ringde vid 13.30 och talade om att han är färdig för dagen.
Han kommer imorn samma tid och alltså måste Wilmer sova borta i natt igen.
Men imorn får han komma hem som vanligt.
Jag hängde med Maria upp på kaffe en sväng innan jag nu gick hem.
Har tvättid idag, men är rätt seg efter min något underliga sömn.
 .
.
.
.
Nu står det burkar och sånt här, väggar torkar och golven är tejpade med papper överallt.
Jag har mina fluffiga stövlar på mig inne. Mina underbara shephard vinterskor.
.
.
.
Lägenheten ser ljusare och större ut nu!
Ser ut som en bra nyans och jag känner mig nöjd!
Imorn blir det mer hundvänligt här hemma..
Är ju lite tomt utan hund faktiskt.
Tusen tack till Maria för hjälpen med Wilmer!

3 kommentarer:

Lilliss sa...

ser snyggt ut, tänk vad lite färg kan göra med en lägenhet!
nu ligger wilmer och sover och snarkar i sängen!

har så ont i magen! ;)

kram om!

Hemmet Är Min Borg sa...

riktigt snyggt blir de
kram

Tiggir sa...

Vad snyg det blir!!
tack sj gumman för dagen!! Kram kram