söndag 29 november 2009

Moving on

Hållt på till nu här hemma....
Detta har jag gjort idag:
 . 
 . 
 Tog Cilit Bang och Ajax på en svamp och tog sen taket. 
Sen la jag till lite Jif (vim) på väggen.
Det var lättare att skrubba taket än tänkt.. tur jag har bra medel hemma jämt!
Så nu är taket i duschen fläckfritt!
.
 .
 Jag gick mig an på disken och nu är även den borta!
Tänkte bli av med allt på diskbänken, så jag kan olja in bänken i veckan.
 .
 .
Har fått rätt mkt gjort idag ändå!
Men också en hel del kvar att göra... men bara att köra på så mkt man orkar per dag
och sen inte tänka så mkt mer, för tänker man, då hamnar man ju i nån liten tidspanik..
.
Ska försöka lägga mig snart...
Ska tvätta imorn eftermiddag och mer ska ju göras här hemma,
så behöver ladda batterierna så gott som går!
Dessvärre så har jag ju mina sömnproblem och dom kan man ju inte styra över...

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

slit inte ut dig, killen tog ju lägenheten ostädad,
kram

Josefina sa...

Det grundliga ska tas, det grövre jobbet, men sen kan den lättare städningen vara ostädad är sagt..

Nu när jag har bänkskivor som ska behandlas å katt som geggat ner väggar å gud vet allt, så blir det lite extra grovstäd..