måndag 23 november 2009

Late walk

Förut var Maria här på fika! Inte träffat henne sen jag kom hem,
så kände för att träffa henne ensam lite.

Har precis gått en lång promenad i området med Wilmer.
Leversnittar i fickan och bara han och jag var det.
Vi övade på tillit och kontakt igen.. 
Han gjorde inte många utfall för jag blev mer spännande.
Eftersom det var så trevligt, så blev jag ju också gladare och roligare sällskap.
Så skönt att han tar emot godis som belöning igen!
 
En period, typ då han var 1½, så fanns inget direkt som gjorde att jag var mest intressant!
Den perioden var svår att få kontakt med honom, 
men heller inte ovanliga faser i hanars unghundstid.
Nu har jag ju lättare funnit honom igen och det gör att det blir så mkt trevligare att gå ut!


2 kommentarer:

Lilliss sa...

tack för fikat och det var jätte kul att träffas igen!

kram

Hemmet Är Min Borg sa...

vad härligt att det går bra igen
kraaaam