fredag 13 november 2009

Fredag den 13e

Hundvakt
Nu är det helg igen och jag sitter med en påtår kaffe nu och slappar.
Har varit hundvakt åt Alwin idag, så tagit hand om hundarna,
och sen har jag dammsuga och moppat golv!

Annons
Jag tog bort min annons på blocket förut, om min nuvarande bostad.
Vet inget alls om hur det går och om killen jag visade lägenheten för, om han får den.
Flyttar ju ut om ca 2 veckor ju, så bör ju veta 
om jag slipper dubbel hyra eller om den Blir uthyrd i December.
Men det är massa som svarat på annonsen och jag har sparat alla mail faktiskt,
så tänkte att jag nu kan ta bort annonsen på blocket och om det händer något,
så har jag ju kvar alla intresse mail i en mapp på hotmail.




Mariette


Fredag

Ikväll är det "Idol" och då ska jag heja på Mariette.
Jag tycker det är kul att ha något underhållnings program att se på helgen.
Men att se det Ensam är ju en annan sak så klart...
Dom ska sjunga i duetter ikväll läste jag.

På lördagar brukar jag följa "Körslaget" och imorn är det finaldags.






Avresa
onsdag kväll så åker jag hem till Norrköping igen!
Efter 19-tiden så går tåget ifrån Skövde och då är jag i Norrköping omkring 21.30 typ.
Kommer inte kunna skicka efter spårvagns biljett via sms, så får gå! Suck
Mitt mobil abonnemang blev nämligen ett kontant kort redan i helgen...
Det var ju tänkt att bli kontant kort den 14 December, men gick visst snabbare!
Har ju dessvärre inte planerat detta, så nu är kortet tomt på pengar!
Så får gå hem med packning och hund, från resecentrum i Norrköping på onsdag.


2 kommentarer:

Angelina sa...

Min telefon och kort har du kvar i norrköping eller?

Jojo sa...

Nä det är med hit =)
Ligger i handväskan